Awarie instalacji centralnego ogrzewania należy zgłaszać:
W budynkach podłączonych do sieci PK THERMA:
całodobowo pod numerem telefonu pogotowia PK THERMA 993.
W budynkach wyposażonych w indywidualne kotłownie gazowe:
W godzinach pracy ADEON:
- poniedziałek, wtorek, czwartek 8.00 – 15.00
- środa 8.00 – 16.00
- piątek 8.00 – 14.00
bezpośrednio w siedzibie zarządcy lub telefonicznie pod numerami: 33 496 19 16 lub 33 496 19 20 lub +48 538 107 474.
W pozostałych terminach pod numerem telefonu:
- +48 602 123 473,
- +48 604 240 953.
Ważne informacje:
- Dokonując zgłoszenia awarii należy podać dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, nr telefonu), które w razie potrzeby mogą zostać udostępnione instalatorowi usuwającemu awarię.
- W przypadku wystąpienia awarii w części instalacji stanowiącej instalację wewnętrzną lokalu, koszty usunięcia awarii poniesie jego właściciel.